چرا قانون جذب جواب نمیده

چرا از تمرین های ذهنی جواب نمیگیریم
چرا از تمرین های ذهنی جواب نمیگیریم
چرا از تمرین های ذهنی جواب نمیگیریم

موضوعی که سوال خیلیاست!

قبل از اینکه شروع کنیم، بذارین بگم که خود سوال ( چرا قانون جذب جواب نمیده ) اشتباهه! چون هر تمرین ذهنی ای قانون جذب نیست و اغلب هیچ ربطی به قانون جذب ندارن.

من به جای اینکه بگم چرا قانون جذب جواب نمیده ، میگم چرا تمرینای ذهنی جواب نمیدن. اینطوری درست تره! خب؟

اگه میخواین بدونین که جریان چیه، بشینین یه ساعت فکر کنین، و خواهید دید که یه صدایی اون ته تهای وجودتون داره میگه انقدری که باید، خوب نیستین! هنوز لیاقتش رو ندارین! هنوز برات زوده و چیزایی از این دست…

واقعا به اندازه کافی خوب نیستیم!؟

یه دلیل بزرگ این احساس ها عدم بخشیدن خودمونه. همه ما یه چیزایی داریم که بخاطرشون از خودمون ناراحتیم و هیچ وقت با این ناراحتیه کنار نیومدیم.

همه ما در گذشته بعد از اشتباهات و شکست هامون این پیام رو وارد ناخودآگاهمون کردیم که من انقدری که باید خوب باشم، خوب نیستم!

بعد وقتی میخوایم از یه چیزی لذت ببریم نمیتونیم با تمام وجود لذت ببریم. یه دفه ناامیدی و ناراحتی ها از راه میرسن و میریم تو فاز بی حسی یا غم. میدونین چرا؟!

ناخودآگاهمون میگه خب تو خودت گفتی خوب نیستی پس چرا باید خوشحال بشی؟ پس من برات کلی چیزای ناراحت کننده میسازم که بتونی خودتو مجازات کنی! (زبون ناخودآگاه رو که یاد گرفتیم!؟) بخاطر همینه که بعد از کلی تمرین یهو میبینی همه چی خراب شد یا کلا یه نتیجه دیگه گرفتی!

چطور از تمرینات ذهنی جواب بگیریم؟

پادزهرش اینه که بعد از هر کار کوچیکی از خودتون تشکر کنین تا به ناخودآگاهتون این پیام رو برسونین که شما خوبین و لایق موفقیت هستین! حتی اگه پاشدین یه لیوان آب خوردین، از خودتون تشکر کنین.

نکته دوم درگیر کارما بودنه. اگه بدی رو با بدی (حتی تو ذهن) پاسخ بدیم، بازم کارمای کارمونو خواهیم گرفت! و یه چرخه‌ی معیوب درست میشه. تنها چیزی که این چرخه‌ی معیوب رو از کار میندازه، بخشیدنه! برا همینه که انقد تو ادیان و طریقت ها به بخشیدن تاکید میشه!

تا وقتی که نبخشیدیم، سنگینی اون اتفاق رو دوشمون خواهد موند! همیشه بیشترین آسیب رو از نبخشیدن خودمون میبینیم نه هیچ کس دیگه‌ای!?

نکته مهم اینه که آثار نبخشیدن به هاله میچسبن و روی چاکراهامون هم تاثیر مخرب میذاره و در نتیجه کلی درد و بیماری جسمی هم برامون بوجود میارن! در آینده که به موضوع چاکراها رسیدیم بیشتر توضیح میدم. کتاب شفای زندگی لوئیز هِی رو بخونین و توش کلی مثال از نبخشیدن و آثارش هست.

یادتون باشه نبخشیدن ایجاد گره میکنه! و این گره ها نمیذارن کارمون پیش بره! این موضوع از چند بُعد اثبات شده حتی قابل دیدن هم هست (در عکسبرداری هاله)!

به قول اشو وجود ما انقدر پر از آت و آشغال هست که حتی اگه خدا هم بخواد بر ما نازل بشه، جای خالی برای فرود اومدن نخواهد یافت! ما باید درونمون رو از نفرت‌ها و نبخشیدن‌ها خالی کنیم!

 

حرف آخر

خب، چطور باید خودمون و دیگران رو ببخشیم؟

تو پست بعدی به این موضوع بپردازیم…?

 

منبع

 

لطفا این پست رو با دوستاتون به اشتراک بذارین!

و

اگه مایل به یادگیری چیزای بیشتر در این مورد هستین و دوس دارین از زمان ثبت نام کلاس ها و دوره ها مطلع بشین فرم پایین رو پر کنین:

اشتراک گذاری:

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا ایمیلتون رو وارد کنید
دانلود فایل