📜 نامه های VIP
۲۱. وقتی دیگه هیچ امید و انگیزهای باقی نمونده
رضا بالغی
چطوری رفیق؟ خوبی؟ یه چیزی هست که این روزا زیاد میبینم. شاید شمام ببینی! آدمایی
20. شرم سیستمِ شکسته نباید روی دوش تو باشه!
رضا بالغی
چطورین خوبین؟ بخاطر آسیبی که دستم خورده نمیتونم خیلی تایپ کنم. بنابراین این نامه کوتاهتر
نامه ۱۹ – وقتی مغزت قفله…
رضا بالغی
یکی از خستهکنندهترین و دردناکترین حسها اینه که ته دلت بدونی باید زندگیتو تکون بدی…
آرامش داشتن تو اوضاع وخیم نشانهی حماقته؟
رضا بالغی
📜 نامهی هجدهم! میدونی، این روزا خیلیا یه چیزی رو خوب نمیفهمن.. اینکه
بخش آخر – بازتاب درونی / خودکاوی
رضا بالغی
📜بخش آخر نامهی هفدهم. همه چیز از اینجا شروع میشه: اینکه بتونی چند دقیقه با
راه درست سازگاری اینه
رضا بالغی
بخش چهارم نامهی ۱۷: ۴. سازگاری و انطباقپذیری خب. رسیدیم به بخش چهارم