درود از ۱۰ اسفند ۴۰۴ !
درود رفقای گلم.
امیدوارم حالتون خوب باشه. که … فکر میکنم خوبه! خـیلی خوب! 😃
خب. تو قعطی نت، اینجا جاییه که مینویسم و میتونیم باهم در ارتباط باشیم.
چقدر همه چی عوض شد…
واقعا تو زندگی چقدر خیلی چیزا دست ما نیست!
وقتی لائو دزو در مورد راه تائو میگه که تسلیم جریان برتر باش چقدر درک عمیقی از هستی داشته…
امیدوارم روحیهتون بالا باشه. و مثل بعضی کامنتای زیر پستای زومیت افسرده نباشین که ما انقدر سنمونه دیگه از ما گذشت و اینا..
لطفا نگین که من یکی اصلا از این حرفا خوشم نمیاد! 🤨 چون خیلی کوته فکریه.
شما ۶۰ سالت هم باشه میتونی بری از صفر آموختن پیانو شروع کنی و ۱۰ سال بعد جوری پیانو بزنی که همه فکر کنن از بچگی پیانو میزدی!
اصلا این جفنگیات رو بریزین دور که یه سال جدید داره شروع میشه و شاید یه فصل جدید از زندگی.
قراره بسازیم!
اون راهنمای ذهنیت پول که تو تلگرام در موردش صحبت میکردیم رو هم دیروز تموم کردم.
طوری چیده بودمش که تو ربات تلگرامم بهتون بدم. ولی خب.. فعلا نت نداریم.
اینجا رو سایت میذارم، یه دور همینجا ببینین، دور بعدی رو کامل تر (با چیزای مکمل) روی ربات میبینین که خوب جا بیوفته. 👌
اگه همین شبکه داخلی و برق داشتیم که میذارم اگه نه هر موقع اومد میذارم.
مراقب خودتون باشین و قوی بمونین. 💛
آپدیت:
خب همینطور که میبینین مثل اینکه هاست دانلودمون هم اتصالش قطع شده!
بنابراین فعلا نخواهم توانست فایلها رو آپلود کنم..
بذا ببینیم چقد طول میکشه تا آنلاین بشیم!
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
18 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
امکان ارسال نظر وجود ندارد.

درود آقا خوشحال شدم بالاخره یه جا دیگه هست پستهاتونو ببینیم
مردیم بس خبر اینهارو شنیدیم
آره خدارو شکر اینجارو داریم..
ممنون که اینجا هستید🙏🙏
اختیار دارین ممنون از شما🌹
خدارو شکر اینجا دیدمتون
قوربون شما منم خوشحالم که سلامتین و اینجایین. این روزارو هم میگذرونیم! ✌️
:)
درود استاد ، ببخشید اینجا نوشتم عملا راه ارتباطی دیگه ای نداشتم🙏🏽من سال ۱۴۰۲ دوره فودوشین و تهیه کرده بودم و گهگاهی هم مجدد تو وب سایت بهش رجوع میکردم .الان احساس کردم نیاز دارم مجدد از اول شروع کنم مخصوصا که دوپامین دیتاکس با قطع همه چی کاملا ممکنه🙈😅
ولی چند بار امتحان کردم دوره انگار دیگه تو کاربریم نیست .اگه حوصله کردین و پیامم و دیدین ممنون میشم برام فعالش کنید 🙏🏽✨
با همراه ۰۹۰********* ثبت نام کرده بودم.
سپاس از لطفتون
درود شیما خانم خوبین؟ خیلی ممنون که پیام دادین! الان باید درست شده باشه پنل کاربریتون رو چک کنین (قسمت دورههای خریداری شده)🌹
آقای بالغی یعنی نمیتونید فعلا بذارید؟ من خودمو کشتم سایت و باز کردم بیام ببینم چه خبر
نه والا پیگیر شدیم میگن برق دیتاسنترها قطع شده اصلا تمام ارتباطا قطع شده…
به محض اینکه وصل بشه آپلود میکنم میذارم رو سایت.. فعلا هیچ راه ارتباطی دیگه ای نداریم جز همینجا..
سایت براتون به سختی باز میشد؟!
سلام
اگر فودوشین نبود من ب این لحظه از زندگیم هم نرسیده بودم در چنان جنگی با خودم بودم ک قطعا تا الان شکست خورده بودم.
امروز اما نه ب صورت کامل، که قطره ای از دریا، آرامش تجربه کرده، و در این مرحله پر از استرس ایستادم .
با وجود ترس ،امید دارم .
امیدوارم از این شرایط به بهترین احوال خودمون خارج بشیم و برای شما استاد عزیز سلامتی و طول عمر از خدا خواهانم
و تشکر میکنم بابت توصیه های آخر ،قبل قطعی اینترنت در مورد بچه ها
خیلی خوشحالم که اینو میخونم خانم غفارزادهی عزیز!
امیدوارم روز به روز حال خودتون و خونوادتون بهتر و بهتر بشه و آیندهی خیلی خوبی رو برای هم بسازین🤍
سلام آقای بالغی. امیدوارم سلامت باشید هرجا که هستید.
سگ سیاه افسردگی، بزرگتر از همیشه کنارمه و روز به روز هم داره بزرگتر میشه. حس تنهایی شدیدی رو دارم تجربه میکنم. حالا که ارتباطای مجازی با دوستام که هرکدوم یه جای دنیان قطع شده، کمبود دوست همدل و همراه بیشتر از همیشه برام پررنگ شده.
لطفاً نامهها رو اینجا برامون بفرستین. خوندنشون توی این اوضاع بد واقعا دلگرمکننده بود.
سلام. ممنونم. امیدوارم شما هم سالم و سرحال باشین..
آره کاملا میفهمم.. بهرحال روزایی رو داریم سپری میکنیم که برای همه سخت هستن. مخصوصا که فقط این یک مورد نیست و سالهاست که توالی چنین اتفاقاتی رو داریم تجربه میکنیم. طبیعیه که روانمون خسته بشه..
در کل افسردگی یه مکانیزم دفاعیه که ذهن برای فروپاشی از خودش تو چنین شرایطی اتخاذ میکنه!
ولی نگران نباشین. این روزا هم تموم میشن! :)
ما هم اینجا هستیم تا زمانی که بتونیم. اما فکر نمیکنم زمان زیادی طول بکشه که دوباره بتونین با دوستای نزدیکتون در ارتباط باشین و حالتون خوبِ خوب شه!
درود رضا جان خداروشکر که خوبی
به امید اون روز 🍀
درووود حامد عزیزم خوشحالم که سالمی! 😍 شروع کن اون پادکستتووو 😬😄
قربوونت🥰.مخلصیم ایشالو ایشالو 😁