بلاگ

چگونه نیمه تاریک خود را بشناسیم

چگونه نیمه تاریک خود را بشناسیم
چگونه نیمه تاریک خود را بشناسیم
چگونه نیمه تاریک خود را بشناسیم

رفقا هیچ چیز تو این دنیا اتفاقی نیست! پس اگه از جایی ضربه میخورین – محسوس یا نامحسوس – انقدر این اتفاق براتون تکرار میشه که یا بهش عادت کنین و دیگه نبینیدش و یا به فکر بیوفتین و یه کاری براش بکنین. همه اینا برمیگردن به نیمه تاریک وجود ما! اما چگونه نیمه تاریک خود را بشناسیم ؟!

عرفا و دانشمندا هردو موافق این هستن که انسان کاملترین مخلوق روی زمین هست. کامل، به معنای خوب نیست! کامل یعنی تمام صفات خوب و بد! برای ایجاد یک «کل» همه‌ی اجزا لازمن.

بدون نفرت، عشق، بدون ترس، شجاعت و بدون بد، خوب معنی نداره! بدون شناخت تاریکی، نور معنی نداره!

تقریبا همه ما تو یه سطحی از وجودمون آرزو داریم به نور (کمال) برسیم، اما نمیدونیم برای رسیدن به اون نور اول باید تاریکیهای وجودمون رو بشناسیم!

به قول کارل یونگ، طلا در تاریکی نهفته است.

میدونم این بحث کمی سنگینتر از قبلیا هست، اما روش های خیلی ساده ای برای تمرین وجود دارن و ما هم از همونا استفاده میکنیم و باهم پیش میریم. نگران نباشین. قول میدم به نتایج فوق العاده ای میریسین! فقط صبور باشین و هر روز تمرین کنین! دونستن اینا به دردتون نمیخوره، «تمرین» تغییر رو ایجاد میکنه.

تمرین برای نیمه تاریک وجود

از امروز یه دفترچه بردارین و تا هفته‌ی بعد، هر وقت از هر کسی رنجیدین، یا یه رفتاری در کسی شما رو غمگین، عصبی یا دلخور کرد، فورا نظر واقعیتون رو در مورد اون فرد بنویسین. اون ویژگی‌ای که تو اطرافیانتون بیشتر از همه آزارتون میده رو بنویسین. لطفا بدون سانسور و بدون هیچ ملاحظه ای احساس واقعیتون رو بنویسین.

این تمرین رو حتما انجام بدین. این اطلاعات رو باید داشته باشیم که بتونیم بقیه مراحل رو طی کنیم! کل این کار روزی بیشتر از ۱ ساعت ازتون وقت نمیگیره! همونطور که قبلا گفتم، این تکنیک یه تکنیک باستانی و اثبات شده‌س که میلیونها نفر ازش سود بردن.

چرا ما استفاده نکنیم؟! ?

سوال، نظر، پیشنهاد، انتقاد، ابهام، هرچی بود با خوشحالی منتظر خوندنشونم? .

این پست رو با دوستای خوبتون شیر کنین تا اونا هم یاد بگیرن ?

منبع

اگه مایل به یادگیری چیزای بیشتر در این مورد هستین و دوس دارین از زمان ثبت نام کلاس ها و دوره ها مطلع بشین فرم پایین رو پر کنین:

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا ایمیلتون رو وارد کنید
دانلود فایل