ذهنیت پـول در دنیای جـدیـد
این راهنما قرار بود تو تلگرام ارائه بشه که بخاطر قطع نت – فعلا – همینجا میذارمش که بتونین ازش استفاده کنین. اما بعد از وصل شدن مجدد اینترنت روی تلگرام قرار خواهد گرفت🌹
موضوع چیه؟
بخوام خیلی خلاصه بگم:
به این فکر کنین که اگه شرایطی بود که میتونستین تو اون حیطهای که دیوانه وار بهش علاقه دارین – هــــر چیزی که هست – کنجکاوی کنین و ازش پول زیادی هم در بیارین زندگیتون چجوری میشد؟!
این راهنما در مورد همینه!👌
دنیای جدید فرصتها و امکانات خیلی زیادی داره که میتونه زندگی تک تکمون رو به طور خیلی زیادی بهتر یا بدتر بکنه!
باید بهش توجه کنیم. قبل از اینکه دیر بشه!
+ جلسات به صورت صوتی هستن. و لطفا مرحله به مرحله و با تمرکز بشنویدشون. از اونجایی که مساله ذهنیته و ادبیات جلسات اول روانشناختی و فلسفی هستن، لازمه که توجهتون رو به جلسات متمرکز کنین تا بتونین بیشترین بهره رو ازشون ببرین.
بیاین که شروع کنیم! ✌️
-
لطفا اول این مقدمه کوتاه رو بشنوین تا بدونین موضوع چیه و بعد جلسه بعدی رو پخش کنین!
-
به جلسه اول خوش اومدین! لطفا با تمرکز >> پخشش کنین و ببینین اصلا ذهنیت مالی شما تو چه سطحی هست؟
-
به جلسه دوم خوش اومدین! 🙂 خب. داستان اصلی از >> این جلسه شروع میشه...
-
آدمای عاقل، از انجام دادن کارهایی که لذت میبرن پول در میارن! موضوع >>جلسه سوم اینه!
-
توی >> این جلسه یاد میگیریم که پول درآوردن یک مهارته. و یکی از مهمترین روشهاش رو که تو دنیای جدید میتونیم استفاده کنیم رو یاد میگیریم!
-
23 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
سلام.. ممنون! بالاخره منتشر شد. خیلی خوشحالم و واقعاً خسته نباشید.
اختیار دارین🙏🌹
امیدوارم یه راه جدیدی تو زندگیتون باز کنه💛
درود فراوان ، خیلی خوشحالم که هنوز فرشته های مهربونی مثل شما تو این مملکت هست که به فکر هم وطناشه، من با مدرک ارشد بازرگانی از دانشگاه معتبر دولتی و ۳۸ سال سن با حقوق ۱۵ تومن کار میکنم ، نمیدونم مشکل از منه یا نه ولی اونقدر در شبانه روز فکر میکنم به شرایطم که دارم دیوونه میشم، امیدوارم شرایط اقتصادی همه مردمم روبه راه بشه
درود ارادت دارم لطف دارین شما..🙏
نه واقعا من خیلیارو میشناسم که تو یه حیطهای تخصص خیلی خوبی دارن حتی تو سطح جهانی واقعا کارشون عالیه ولی متاسفانه تو این اقتصاد خراب نتونستن جایگاه واقعی خودشونو پیدا کنن…
درواقع این راهنما بخاطر همینه که یاد بگیریم از امکانات این دنیای جدید استفاده کنیم و دانشمون رو طوری به کار بگیریم که هر چقدر که میخوایم بتونیم پول در بیاریم! دنیای مدرن این امکان رو بهمون میده! و میتونیم این کارو بکنیم. درواقع همین الان هم خیلیا همین کارو میکنن!
درود استاد ، وقتتون بخیر ،آیا راهی برای شنیدن پادکست های صوتی شما هست؟
درود وقت شما بخیر. اگه منظورتون جلسات همین راهنما هست که کافیه بزنین رو علامت >> و بازش میکنه! اما پادکستای عمومی رو اگه منظورتون باشه نه متاسفانه همه جا فیلتره الان فقط با وی پی ان میتونین از کست باکس یا اپل پادکستز یا اسپاتیفای بشنوین…🙏🌹
سلام و درود
بسیار کاربردی و جامع بود، واقعا نیاز داشتم دیدگاهم رو نسبت به پول عوض کنم و خیلی هم سردرگم بودم.
ممنونم ازتون.
خیلیم عالی! خیلی خوشحالم که براتون مفید بوده. بعد وصل شدن نت تو تلگرام توضیحات بیشتری هم در این مورد خواهم داد👌
درود فراوان ، تو یکی از قسمتها در مورد اثر همجواری و تاثیر محیط یک توضیح کوتاه دادین،حالا چه طور از این اثر همجواری و تاثیر محیط و جامعه که یکسری خرافات و باورهای غلط رو از کودکی در ما نهادینه کردن رها بشم و راهی متفاوت و درست رو ادامه بدم استاد، چون ۹۵ درصد جامعه به گمونم راهی رو میرن که بقیه میرن بدون اینکه فکر کنن درسته یا نه، مثل همون مثالی که زدین
مدرسه
دانشگاه
شغل استخدامی
ازدواج
بچه دارشدن
بازنشستگی
مرگ
درووود. بله همینطوره! این موضوع برمیگرده به مهندسی دوباره زندگیمون. که شامل طرز فکر و باورها و معماری محیطمون هست. لازمه اول بشناسیمشون، و بعد به ترتیب اولویت روی تغییر یا اصلاحشون کار کنیم!
ممنونم از زحماتتون، میخاستم لطف کنید چند تا کتاب معرفی کنید که با خوندنشون زندگیم و باورهام دگرگون بشه به معنای واقعی کلمه
اختیار دارین.. ببینین کتابای زیادی هست.. کتابای زرد تو این حیطه زیادن. اما کتابای به درد بخور هم کم نیستن واقعا! نظر من اینه که اول با کتاب «زندگی خود را دوباره بیافرینید» جفری یانگ شروع کنین! اینا چیزایی هستن که خوبه که اول بهشون خوب فکر کنیم و روشون کار کنیم…
درود و سپاس و خداقوت بابت محتوای بسیار خوب و ارزشمندی که به رایگان در اختیارمون قرار دادید.
خوب میشد اگه امکان مشاوره هم وجود داشت.
در پناه عشق و نور باشید.
اختیار دارین. خیلی ممنون از کامنت پر مهر و پیشنهادتون. به زودی بسترش رو فراهم خواهیم کرد. 🌹
سلام و عرض ادب استاد
امیدوارم ک حالتون خوب باشه
عذرمیخوام ک اینجا دارم این مورد رو میپرسم(هر چقدر توی سایت و حساب کاربریم گشتم،راه ارتباطی پیدا نکردم)
من دوره فودوشین رو خریداری کردم،و حتی چند روز پیش هم دسترسی داشتم ب محتوا ،اما الان هر کار میکنم،وارد حساب کاربری هم میشه ،اما محتوا ها برام قفله و میگه باید از اول خریداری بشه ،ممنون میشم راهنمایی کنید🙏
سلام. ممنون از شما. امیدوارم حال شما هم خوب باشه و سلامت باشید!
اختیار دارین، شما ببخشید که روشهای ارتباطی الان کار نمیکنن.. همشون وابسته به نت هستن و خب ما تو جاهایی مثل بله و اینا اکانت نساختیم. کار خوبی کردین که اینجا اطلاع دادین!
مشکل رفع شد. الان میتونین با خیال راحت دوباره استفاده کنین. 🙏🌹
ممنونم از لطف شما داداش رضای عزیزم.من پسرک شیرینی فروشی هستم که به چالش خوردم به خاطر این مسائل اما معتقدم همین چالش ها بزرگمون میکنن.ممنونم از این داده های نیکو که با نیتی الهی به ما هدیه دادین.درآرامش و سلامتی باشید امید است که روزی این لطف شمارو با یک کروسان خوشمزه جبران کنم♥️
قوربونت بشم نگران نباش. درست میشه. امیدتو حفظ کن و تمرین کن که بهتر و بهتر بشی. اختیار داری حتما، مشتاقم که یه کروسان خوشمزه بزنیم و گپ بزنیم. دمتم گرم! 😍
سلام وقتتون بخیر من هم رسالت شناسیو دیدم هم این. واقعا عالی بودن. نوت برداری کردم و مثال هایی که میزدید من تو پرانتز زندگی شخصی خودمو مینوشتم تا ذهنم شفاف تر بشه و یادم بمونه. خیلی محتوای جفت دوره ها رو دوست داشتم. دست شما درد نکنه . به نظرم خیلی ارزشمند بود. ممنونم. من خیلی وقته دارم به این موضوعات فکر میکنم. اگه ادامه بدید و نکات دیگه ای هم که گفتید بگید خیلی عالی میشه. و یه خواهشی دارم من خیلی تلگرام هم پیام دادم. این شرایطی که اوضاع خیلی بد و بلاتکلیف و ناجوره بعد این همه فشار روانی و جنگ و …. تنها چیزی که منو وصل میکنه این معناست که از صحبت های شما گرفتم؛ خواهشی که دارم ازتون اینه یه اپشن راهنمایی دیتیلی تر برای کسی که مو به مو خونده اینارو و فقط یه جاهاییش به مشکل خورده بذارید که تاثیر گذار تر باشه. مثل مشاوره تلفنی یا حضوری. هرچی باشه من قبول دارم. فقط دلم میخواد سوال هامو بپرسم تا معنام کامل بشه و مطمئنم تنها کسی که میتونه کمکم کنه شمایید.
سلام حال شما؟ امیدوارم که خوب و سرحال باشین!
خیلی ممنون از پیام پر مهرتون.
حتما، به زودی این آپشن رو فعال میکنیم! 🙂🌹
ممنون🌹 از کجا میشه پیگیری کرد؟ چقدر طول میکشه به نظرتون؟
تلاشمونو میکنیم که تو همین هفته اوکی بشه!
تو سایت اطلاع میدیم.
اگه با پشتیبانی ارتباط دارین هم که ازشون میتونین پیگیری کنین یا ازشون بخواین که بهتون اطلاع بدن! 🙏🌹
سلام امروز هر پنج جلسه رو گوش کردم الان که اینو مینویسم تو جنگ هستیم و خیلی وقت بود حتی نمیتونستم وارد سایت بشم من از بچه های فودوشین هستم و کوتاه میخوام بهت بگم چه کمکی به من کردی در اسفند ماه ۴۰۳ بود یک و من اصلا شما رو نمیشناختم و یک سری متنها تو اینیستا میخوندم که به نظرم جالب بود بعد چون نزدیک عید بود دقیقا تو یک روزی که میخواستم برای عید یک پیراهن ساتن مشکی بگیرم که قیمتش دو خورده ایی بود و یک دفعه یک تبلیغی دیدم در مورد فودوشین سرت رو درد نیارم من اون پیراهن رو نخریدم و اتفاقا راستش هیچکی هم من واسش اینقدر مهم نبودم که بفهمه من پیراهن نو ندارم الان اون پیراهن اصلا به من نمیخوره چون من از ۱۰۸ کیلو شدم ۷۴ کیلو و کلی تر مورد فودوشین حرف دارم برای دوستان ولی دیگه پیام طولانی میشه خلاصش اینه که نه از نظر جسمی و نه از نظر فکری اون آدم نیستم فقط از نظر مالی هنوز همون توفه هستم😊